Låt dina medarbetare själva beställa
produktmedia snabbt och enkelt över nätet!
Beställningsportal
DICE är en kraftfull beställningsportal med varukorg och kassafunktion som underlättar ert företags hantering av eran egen produktmedia. Vid användning av portalen går beställningarna snabbt och problemfritt ut till era samtliga kontor, filialer, depåer m.m. Syftet är att, oavsett ert specifika behov, så skall våra lösningar hjälpa er organisation att kostnadseffektivt synliggöra ert varumärke.
Lagerhantering & TA-System
Master Design arbetar med ett effektivt lagerflöde för snabba leveranser till era kontor och anläggningar.
Lagersaldon, kostnadsstyrning och tydlig uppföljning möjliggörs via vår egen utvecklad plattform som är integrerad med våra lager som i sin tur ger er en smidig hanteringen och ökad flexibilitet.
Varför denna lösning?
Hela organisationen har tillgång
En central lösning som är webbaserad och tillgänglig under dygnets alla timmar för alla beställare.
Kostnadskontroll ger minskad lager
Med ordning på ditt varumärke och sortimentet kan inköp av nya produkter göras mer kostnadseffektivt.
Effektiv lösning med snabbare leveranser
Genom att ha en dedikerad partner för lagerhantering och distribution kan en större effektivitet uppnås med hjälp av optimerade flöden som levererar snabbare än interna resurser.
Statistik & Analyser
Se i realtid vilka som har beställt och vilka produkter som är mest uppskattade per artikel och kategori.
Funktioner & Finesser
- Obegränsat antal produkter
- Lagersaldo i realtid
- Orderhistorik
- Stöd för flera språk
- Faktureringstjänst
- Betallösningar
- Responsiv design
- Dynamisk prissättning
- Orderbekräftelse
- Fri frakt över visst belopp
- On Demand produkter
- Artikelgrupper i flera nivåer
- Relaterade produkter
- Favoritlista
- Rapporter & Statistik
- 100% genomsnittlig drifttid