Vi hjälper dig!

Hur kan vi hjälpa dig idag?

Här kan du söka hjälp och kontakta vår support gällande ditt företags eller organisations webshop.

Läs först igenom våra vanliga frågor då du redan där kan få svar på din fråga. När du kontaktar oss ha alltid ditt ordernummer nära till hands.

Öppettider
Mån-Tor 08-17
Fre 08-16:30
Lunchstängt 12-13

   Skicka ett meddelande

  • Står i ämnesraden i din orderbekräftelse du fått via e-post. Består alltid 2-3 versala bokstäver följt med siffror.
  • Står i ämnesraden i din orderbekräftelse du fått via e-post. Består av 7 tecken och börjar på 22.

Vanliga frågor och svar

Här svarar vi på vanligt förekommande frågor rörande webshopar.

Jag kan inte logga in på mitt konto

Ditt konto är bundet till den e-postadress som du är registrerad med.

Har du glömt ditt lösenord beställer du enkelt ett nytt genom att ange din e-postadress i formuläret för Glömt lösenord. För att hitta till formuläret går du in i webshopen, gå vidare till Logga in-sidan och sedan ska det finnas en länk ”Glömt lösenordet?”.

Hur skapar jag ett eget konto?

För att registrera ett nytt konto beror på hur ditt företag har valt för inställningar. Oftast så kan du skapa ett konto direkt från webshopen genom att klicka på Logga in och sedan på ”Skapa ett konto”. Vissa av våra shopar kräver även att du ska fylla i en säkerhetskod. Då står det instruktioner direkt på sidan var du får tillgång till den koden.

Kan jag ändra eller avbryta min order?

Så länge du inte har klickat på ”Slutför köp” i kassan kan du lägga till och ta bort artiklar. Vi börjar packa din order så fort som möjligt när du har genomfört köpet och fått orderbekräftelse. Vi kan sällan göra ändringar eller lägga till artiklar i en befintlig order. Vill du avbryta din order gäller det att vi inte hunnit packa och skickat din order för att utföra denna åtgärd. Detta gäller även ändring av leveransadress.

Jag vill göra en retur och/eller ett byte

Om du vill göra en retur eller reklamation använd först formuläret ovan för att få instruktioner om hur du går till väga. Kontakta Master Design inom 8 dagar från leveransdagen. Returfrakt betalas av beställaren. Ej lagervara eller beställningsvara som är förädlad kan tyvärr inte returneras. Retur av smutsig och/eller använd vara accepteras inte.

Vi kan tyvärr inte genomföra byten utan du får returnera artikeln och när vårt lager har registrerat att mottagit den kommer vi kreditera betalningen. För att få rätt artikel lägger du en ny order i webshopen.

Hur reklamerar jag en artikel?

Vill du göra en reklamation använder du formuläret här ovan för att få instruktioner om hur du går till väga. Du behöver kontakta  Master Design inom 8 dagar från leveransdagen. Efter kontakt kommer du få fraktsedlar för att returnera din reklamerade vara åter till oss för inspektion.

När blir jag återbetald för min retur?

När vårt lager har registrerat din retur kommer vi återbetala returbeloppet till ditt kort alternativt att en kredit skickas.

Hur kan jag spåra min order?

Så snart vi har packat din order skickar vi ett mail eller sms med leveransinformation och en länk som du kan använda online för att spåra ditt paket. Observera att det kan ta lite tid innan spårningsinformationen laddas upp.

Om din order har leveranssätt via bud kommer ingen spårlänk att visas. Använd ovan kontaktformulär om du undrar om leverans av din order.

För leveranser till privatpersoner skickas din order till närmaste postombud och du kommer bli aviserad via e-post eller SMS.

När får jag min leverans?

Leveranstid för lagervaror är 2–3 arbetsdagar beroende på destination (inom Sverige). Leveranstid för beställningsvaror/ondemand (ej lagerförda) är specificerad på respektive produktsida med reservation att vår underleverantör inte restnoterar varan.

kontakta oss

När du kontaktar oss ha alltid ditt ordernummer tillgängligt.

Telefon
08-744 13 30

E-post
dice@masterdesign.se

Öppettider
Mån-Tor 08-17
Fre 08-16:30
Lunchstängt 12-13